L'Ajuntament de Porreres ha instal·lat un descalcificador en el pou que subministra aigua a tot el municipi. L'objectiu d'aquesta inversió és millorar la qualitat de l'aigua amb aquest aparell que evita que la calç quedi incrustada en el sistema de distribució.

El sistema i la instal·lació han tengut un cost de 12.970 euros que es pagarà mitjançant una subvenció del 100 per cent del Consell de Mallorca.

Aquest sistema s'ha muntat per evitar incrustacions de calç al circuit de subministrament d'aigua del municipi i també s'aconsegueix reduir el consum elèctric de les bombes, ja que les mantindrà netes, fent que el seu funcionament sigui més efectiu.

Des de l'empresa instal·ladora expliquen que, en la pràctica, els habitatges de Porreres es veuran beneficiats amb una millor pressió i una millor qualitat de l'aigua.

La batlessa de Porreres, Francisca Mora, explica que "a banda de suposar una millora de l'aigua per tots els habitatges de Porreres, tenim en compte que també suposarà una millora per a tots els edificis municipals i també, evidentment, per un recinte com és la piscina municipal".

Enllaç a l'original:

http://www.porreres.cat/noticies/installat-un-descalcificador-al-pou-subministrador-millorar-la-qualitat-de-laigua-de